Tuesday, August 7, 2012

Nailpolish tag

I'm going to do this tag in Dutch, if you don't mind - otherwise I'll change it:)

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Ongeveer 20/25. Niet zoveel, maar het groeit nog.
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Catrice, Essence en Hema, die zijn het goedkoopst en dichtbij huis.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Rood, zeker weten. Verder ook veel blauw.
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
- Ik moet nog een donkergroene kopen, goud, en van die glittertjes.
5. Welke nagellak draag je het meest?
- Rood :)

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Een paar van Essence..
7. Gebruik je een basecoat?
Om eerlijk te zijn nee, ik weet dat dit slecht is, maar ik ben zo ontzettend lui. Daarom doe ik maar snel een beetje remover op me nagels voordat ik het aanbreng.
8. Gebruik je een topcoat?
Nee, zie boven.
9. Stempelen of uit de losse hand?
Stempelen

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
Met glitters is het een hel om ze eraf te halen.. maar dan kies ik toch voor allebei.
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Stiekem wel.
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geen.

No comments:

Post a Comment